Sunday, December 26, 2010

ggrrr.TIDAK !

dah lama giler kot aku ta update bl0g. aku demam lol! 
geram larhh..bukan sbb demam xp sbb aku yg PEMALAS!
ngaku gk kn? lalalala~ ye.omw0rk aku byk thap cipan n
aku sedang wt cibai ngn omw0rk2 yg suck tuh! =,=
senang cita, i hate omwork! hapuskn omw0rks!
bhahahaha.mati klu cg ak baca ney.wuuu~ men2 ja cg.
aku stress sanad2 n na je pndah skola.hah! smpai na pndah 
skola? hee~ tade la klu ikot plan fmili aku,mmg nxt yr aku pndh
skola. x yh la aku wt keja yg byk ney.HAHA.( lupakn je zaty ) -..-
skrang ney tr0k sgt selsema aku neyh.plusss ngn demam.
aku ase na amek cuti lgy la.huhu.kambeng t0i spe cdgkn keja
byk2 neyh. klu aku ta dpt 4P, mmg mungek thp 8 r...dah la
cuti dah na abes n byk ta ciap agy..len kali ta yh la wt cuti bhaii!
2 jela aku na cita sal ketidakpuas hati aku neyh! waaaa~
                         
                                                                                                                                yg kecewa thp dasat: atiey

No comments:

Post a Comment