Sunday, January 2, 2011

keterujaan.kekejaman.kerajinan.





teruja la konon nak pigi skulah. tengok tengok teruja x?muahahaha.bajet cute la tuh!sok kn dah na skola s0 ak sja na tunjuk nametag 2.hehe.ciap da badge lg.kepulunan terserlah di situ.tudung 2 ta ir0n n tr0s pakai.mak aku gtau tudung baru ta ciap lagi.WHAT?! mk cik tailor 2 sakit kaki lak dah.adesss..why mk cik? why???.oke..ta s0pan sungguh aku ney.ta pe mybe tade rezeki.at least aku da gak baju na pakai p skola. dibuatnye kena pakai kain batik =,= femes jap aku t.papepon kpd mk cik 2, berusaha ye utk ciapkn baju skola sy.hehe.kerna dirimu bgitu brharga..cehhh..prom0te sat.
kekejaman pada aku c0z ta ciap omworks lagi n skrang aku bule duk wt b0d0 lyn bl0g ney.HAHA.ye aku mmg malas sejak azali lg.huhuhu.bia la mls aku na pk.tengok2 malas lg.ngee~es0k aku dah balik hostel s0 no fb,blog,game,tv n bla bla bla..kejam plusss sadis kn? tape mmg nasib aku cmnie.yela h0stel 2 bukan daddy aku pnya.huahua :D  aku dah ready dr segi mental n fzikal utk dit0moi oleh cg es0k.ta takot pon.blueekk..* waaaaaaaaa~ mati la aku!!!!!!!!
last but not least, aku akn merajinkn diri kuh ini utk menyiapkn segala kej02 yg sanad ku ngeri demi STPM yg byk m'beri kesenangan kpd idup aku.wuuuu~ tidak! aku? rajin? hah teng0k jela t..penat dah duk brpoya poy0 neyh.ney la masa na insaf.hehehe.macam hebad ja ayat ney bukan? wink2~
mybe ney last entry aku.na gitau s0mething..jgn tutup tinga! jgn la! dengar baek2..aku na gtau tulun bagi makn ikan2 aku kt atas 2.muahahaha.tade la na gtau aku syg2 sgt2 kt ampa.ampa kena syg aku gk! ta syg, aku majok.huhu.kidding lorh :)

p/s: aku balik umah 2x sminggu tau ;)

with love: atiey mucuxx 

No comments:

Post a Comment